AfvalQuickScan

Elke gemeente, bedrijf of organisatie is er goed in: afval produceren. Daarin bent u geen uitzondering. Bent u geïnteresseerd in het efficiënter, duurzamer of voordeliger inrichten van uw afvalprocessen door slimmer om te gaan met de inzamelingsmiddelen, -punten of -frequentie? Nodig dan Van Kaathoven uit voor de AfvalQuickScan. 

De stappen

Van Kaathoven heeft hiervoor de AfvalQuickScan ontwikkeld. In een paar stappen lichten wij de afvalprocessen binnen uw organisatie door en presenteren wij vervolgens onze bevindingen, ons advies en een vrijblijvende offerte.

 

 

Stap 1: rondleiding op locatie

Wij komen bij u langs voor een algemene inventarisatie. Wat voor afvalstromen heeft u? Op welke punten worden deze ingezameld? Welke inzamelingsmiddelen gebruikt u? Hoe vaak wordt het afval ingezameld? Wat is de hoeveelheid afval?

 

Stap 2: opstellen van een afvalinzamelplan

Met de informatie uit Stap 1 op zak, gaan wij aan de slag. We stellen een plan op om het afval zo optimaal mogelijk in te zamelen tegen gunstige tarieven. Hiervoor kijken we hoe we de kwaliteit van het afval kunnen verbeteren om er meer grondstoffen van te maken en of we de interne logistiek efficiënter kunnen inrichten. Heeft u nog andere plannen of wensen? Hier houden wij uiteraard rekening mee.

 

Stap 3: presenteren van het advies

Mogelijk levert een ander inzamelingsmiddel of -methode verschil op. Of kunnen we kosten besparen door de inzamelfrequentie aan te passen. Welk advies ook bij uw organisatie past, wij komen graag langs om het persoonlijk met u door te spreken.

 

Vraag de AfvalQuickScan aan

Klant of geen klant bij Van Kaathoven, u vraagt de AfvalQuickScan aan via onze afdeling Verkoop.